Η δική σου περίπτωση φίλε μου, χρήζει ειδικής μεταχείρισης. Ελπίζω να μην νομίζεις ότι είσαι κάτι το ιδιαίτερο, μιας και η ιστορία έχει αποδείξει ότι αυτό θα το συνειδητοποιήσεις με τον δύσκολο τρόπο. Δεν μπορώ να σε καταλάβω αλήθεια. Αυτό μπορεί να συμβαίνει για 2 λόγους. Ή είσαι αρκετά έξυπνος ή είσαι βλαμμένος και ψυχάκιας. Και σίγουρα δεν είσαι στην πρώτη κατηγορία. Σε βλέπω να σε σηκώνουν πάνω, και πριν καλά καλά αρχίσεις την τεχνική στρίβεις το σαγόνι σου και σφίγγεις τα δόντια σου. Το ένα μάτι σου γουρλώνει και από εκεί και πέρα ακολουθούν οι σπαστικές άγαρμπες και νευρικές κινήσεις σου. Και φαίνεσαι ότι γουστάρεις…νιώθεις ότι κάνεις επίδειξη…

Λοιπόν άκουσε να δεις τώρα πώς έχει η κατάσταση. Ίσως να μην καταφέρω να συγκρατίσω την εαυτό μου την επόμενη φορά που θα τολμήσει το σιχαμένο και άρρωστο μυαλό σου να διανοηθεί ότι μπορεί να μου δώσει συμβουλές για το πώς θα κάνω την τεχνική πιο σωστά. Αν συμβεί αυτό σου υπόσχομαι ότι θα σου σπάσω την σπονδυλική στήλη σαν ενα μικρό κλαράκι!! Και πίστεψέ με ο χώρος που θα βρισκόμαστε δεν θα σε βοηθήσει και πολύ. Ξέρεις τι εννοώ…

Άκου τι έχω να σου προτείνω ανταυτού. Απλά βγάλε το σκασμό και μην με κοιτάς στα μάτια για το καλό σου. Σταμάτα τις σπασμοδικές κινήσεις σου και προσπάθησε σε παρακαλώ να αποφεύγεις να συναντιόμαστε. Α! Και κάτι τελευταίο παλιομαλάκα στρατόκαβλε της πούτσας που σε πιάσαν οι ανασφάλειες στα 40. Μην ξαναργήσεις να έρθεις… 8 ώρες κάθε μέρα κάνεις πίπες και υπακούεις σαν πιστό σκυλάκι και το απόγευμα έρχεσαι και δεν σέβεσαι τους γαμημένους τους κανόνες? Κοίτα να αλλάξεις γιατί εμένα θα με σεβαστείς.

ΧΑ

